تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:49 | نویسنده : mahdi

عباس آقا کوچکی  دیشب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پتروشیمی بدون شک بهترین و شایسته ترین تیم ایران بوده و مدعی اصلی قهرمانی است

وی اافزود: این تیم تاکنون در تمامی بازی های خود صاحب پیروزی شده و این نشان از قدرت بالای آنها است

عباس آقا کوچکی افزود: ما بازیکنان خوبی داریم اما نسبت به بازیکنان پتروشیمی بندر امام کم تجربه هستیم

آقا کوچکی گفت: از تیم پتروشیمی شناخت خوبی داریم و سعی داریم با از کار انداختن بازیکنان موثر این تیم پیروز میدان شویم

وی اافزود: با پیروزی در این بازی می توانیم بازی های آینده را با انگیزه بیشتر ادامه دهیم

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان اظهار داشت: برای شکست پتروشیمی بندر امام باید همه ابزار لازم را در اختیار داشت زیرا این تیم به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شده است

دیدار تیم های بسکتبال همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران امروز در ماهشهر برگزار می شود



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:41 | نویسنده : mahdi

مهران حاتمی شب پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای مقابله با تیم همیاری زنجان خود را آماده کرده ایم و برای شکست این تیم هیچ مشکل خاصی نداریم

وی افزود : تیم ما در 12 بازی گذشته خود پیروز شده و این روند را با شکست دادن همیاری زنجان ادامه خواهد داد

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: البته تیم همیاری زنجان نیز در چند بازی اخیرش نتایج قابل قبولی کسب کرده و حریف ساده ای نخواهد بود

حاتمی گفت: بیشتر تیم ها در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را برطرف کرده اند و تیم همیاری با جذب بازیکنان جدید به دنبال جایگاه بهتری در جدول است

او تصریح کرد: پیروزی ما در این بازی کاملا محرز است اما ممکن است برای دست یافتن به این پیروزی با مشکل مواجه شویم

وی افزود: بازیکنان ما نباید تحت هیچ شرایطی تیم همیاری را دست کم بگیرند زیرا این تیم منتظر است تا از این راه به ما ضربه بزند

سر مربی تیم بسکتبال پترو شیمی بندر امام اظهار داشت: پیروزی در این بازی با اختلاف بالا برای ما مهم است زیرا به دنبال ایجاد فاصله با دیگر تیم های مدعی قهرمانی هستیم

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران میزبان همیاری زنجان است.



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 13:16 | نویسنده : mahdi


رقابت های امروز لیگ برتر بسکتبال ایران

پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 17:00
دانشگاه آزاد تهران           صنایع پتروشیمی ماهشهر

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 17:00
 
زمین بازی: سالن آزادی تهران
داور آقایان: امیر حسین صفرزاده (سرداور), محمد دوست (داور اول), محمدرضا صالحیان (داور دوم), فرهاد زحمت کش (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 17:00
ذوب آهن اصفهان           افرا خلیج فارس

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 17:00
 
زمین بازی: سالن ملت اصفهان
داور آقایان: امیر واحدپور (سرداور), اکبر مومنی (داور اول), شهرام پرنیاک (داور دوم), اسدا... رئوف لارودی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 16:00
شهرداری گرگان           استقلال زرین قشم


جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 16:00
 
زمین بازی: سالن امام خمینی گرگان
داور آقایان: محمد شهمیرزادی (سرداور), صادق قنبری (داور اول), ابراهیم عباس زاده (داور دوم), سعید بلبل آبادی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 16:00
پتروشیمی بندرامام           همياری زنجان

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 16:00
 
زمین بازی: سالن اندیشه بندر امام
داور آقایان: رضا آذرافزا (سرداور), نصر سعیدی نیا (داور اول), محمد جواد زارع (داور دوم), سید حسین بنی جمالی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 15:00
فولاد ماهان سپاهان           نیروی زمینی تهران

جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 15:00
 
زمین بازی: سالن مخابرات اصفهان
داور آقایان: حسن نیکخواه (سرداور), محسن روشن ضمیر (داور اول), علیرضا ناصر افشار (داور دوم), علیرضا ربیعی (ناظر)


پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ 15:00
مهرام تهران           فولاد هفت الماس قزوین


جزئیات رقابت
تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲
ساعت برگزاری: 15:00
 
زمین بازی: سالن آزادی تهران
داور آقایان: رامین حسین زاده (داور اول), جعفر محمدپور (سرداور), مصطفی شریعتی (داور دوم), هوشنگ قائم خواه (ناظر)

 



محمد رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین پس از پیروزی مقابل تیم شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز شاهد یک بازی زیبا و جنگنده از طرف هر دو تیم بودیم که خدا را شکر این تیم ما بود که در نهایت توانست نتیجه را به سود خود به پایان ببرد.

وی افزود: باید این برد را به تمام بازیکنان تیم و مسئولان فهیم بسکتبال قزوین تبریک گفت که با حمایت خوب از تیم ما دارند به بسکتبال قزوین کمک می کنند.

اسلامی با اشاره به نقش تماشاگران در این برد خانگی تصریح کرد: من بارها در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته ام و بازهم می گویم این تماشاگران پرشور سرمایه های ورزش شهر قزوین هستند و ما برای شاد کردن آنها اینجا هستیم و تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم در هر بازی حامیان اصلی خود را شاد از سالن ورزشی خارج کنیم.

اسلامی با اشاره به وضعیت تیم شهرداری گرگان نیز گفت: این تیم یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که من به شما قول می دهم که خواهد توانست در هفته های آتی نتایج نیم فصل اول مسابقات خود را جبران کند به خصوص حالا که از یک بازیکن خارجی بسیار حرفه ای نیز بهره می گیرند.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین در خصوص داوری این دیدار نیز بیان کرد: من با خودم عهد کرده ام که درباره داوری صحبتی نکنم؛ اما فکر می کنم داوری امروز مشکل زیادی نداشت و خوب توانست بازی را  اداره کند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز توانست در سالن شهید بابایی تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند.



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 20:5 | نویسنده : mahdi

اسدالله کبیر عصر دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل فولاد هفت الماس قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی امروز بازی بسیار پر تنش و سختی بود که ما نتوانستیم به خواسته اصلی که پیروزی در این دیدار بود دست پیدا کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم امروز اصلا خوب کار نکردند و در قد و قواره های خودشان ظاهر نشدند، فکر می کنم اگر امرور 50 درصد شرایط خوبمان را داشتیم می توانستیم در این مسابقه پیروز شویم؛ اما شما دیدید که خوب کار نکردیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به داوری این دیدار اضافه کرد: امروز به صورت مداوم بازیکنان هفت الماس روی بازیکن خارجی تیم ما خطا می کردند و باعث می شدند از صحنه بازی خارج شود و نکته جالب توجه این بود که داور هم به این امر واکنشی نشان نمی داد.

کبیر بیان کر د: این مسئله باعث شد من به تیم داوری در لحظاتی از بازی اعتراض کنم که البته این اعتراض در بسکتبال موضوع ساده و طبیعی است.

این سر مربی در خصوص تیم هفت الماس قزوین نیز تصریح کرد: به نظر من تیم هفت الماس قزوین یکی از تیم های جوان و خوب لیگ برتر امسال است که با هدایت و مدیریت خوب توانسته است به سمت جلو حرکت کند و من برای آن ها در ادامه راه هم آرزوی موفقیت می کنم.

وی هم چنین در خصوص رفتار تماشاگران قزوینی نیز گفت: من حواسم به بازی بود و شعارهایی که تماشاگران علیه ما می دادند را نشنیدم؛ اما فکر می کنم این چیزها در بین تماشاگران طبیعی است،من از تماشگران قزوین دل خور نیستم و می دانم که آنها باید در یک جا خود را تخلیه کنند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور توانست عصر امروز دوشنبه در خانه تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند. 



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز سه‌شنبه با برگزاری سه بازی ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم بروکلین نتس در زمین خود برابر آتلانتا هاوکس به برتری 91 بر 86 دست یافت. در این بازی که در حضور 15 هزار و 326 تماشاگر برگزار شد، "جو جانسون" در ترکیب تیم میزبان 23 امتیاز، 3 ریباند و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن تیمش شناخته شد.

"کوین گارنت" و "پل پی‌یرس" دو بازیکن نامدار و با سابقه بروکلین در این دیدار با 4 و 9 امتیاز به کار خود پایان دادند و نتوانستند خوش بدرخشند. "پل میلساپ" فوروارد هاوکس هم با کسب 16 امتیاز موثرترین یار تیمش شناخته شد. این بازی مهمانان وِیژه‌ای داشت. از جمله "ریحانا" خواننده مشهور که در نیوجرسی سکونت دارد برای تشویق تیم بروکلین به سالن رفته بود و این دیدار را به نوعی تحت تاثیر حضور خود قرار داد.

"جو جانسون" در محاصره بازیکنان هاوکس. تصویری از بازی بامداد امروز بروکلین و آتلانتا



ادامه مطلب

سیدمصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری تیمش مقابل همیاری زنجان اظهار داشت: بازی سخت و قابل پیش‌بینی بود که جدال سختی را پیش‌رو داریم. سالن این تیم مملو از جمعیت بود که یکپارچه تیمشان را تشویق می‌کردند البته در برخی مواقع هم شیطنت‌هایی را انجام می‌دادند.

خبرگزاری فارس: هاشمی: پایین بودن کیفیت بازی‌ها دلایل زیادی دارد/ صمد در پلی‌آف قطعا با مهرام است

وی ادامه داد: کوارتر اول را راحت بردیم اما در کوارتر دوم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم و همین باعث شد که اختلاف امتیاز بسیار کم شده و نیمه نخست را بازنده به رختکن برویم. من در هیچ مسابقه‌ای حریف را دست‌کم نمی‌گیرم اما دیروز یک لحظه این اتفاق تلخ برایم رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان تلاش بسیار زیادی انجام دادند، با اینکه تیم حریف دفاع پرفشار را در دستور کار خود قرار داده بود با این وجود توانستیم برنده شویم. به نظرم بازیکنانم با شجاعت تمام در میدان حاضر شدند و از آنها راضی هستم.

هاشمی در خصوص اینکه چرا پس از گذشت یک نیم‌فصل همچنان بازی‌ها بدون کیفیت و کم‌امتیاز دنبال می‌شود گفت: این مشکلی است که باید ریشه‌یابی شود. به نظر من موضوعات مختلفی در این کار تاثیرگذار است. دیر بسته شدن تیم‌ها، نداشتن اردوی تدارکاتی پیش‌فصل، عدم هماهنگی و محافظه‌کاری می‌تواند دلایلی بر بی‌کیفیتی لیگ باشد.

وی ادامه داد: عناصر تهاجمی هم مانند صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و اصغر کاردوست در خارج از ایران بازی می‌کنند که این هم تاثیرگذار است. از سوی دیگر بازیکنان خارجی هم به جز اسپنسر که در پتروشیمی بازی می‌کرد سایر نفرات چندان در کار حمله موفق نیستند. البته فقط یک تیم در لیگ می‌تواند بازیکنان با این کیفیت را با ارقام ماهانه 40 یا 50 هزار دلاری جذب کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درخصوص شایعاتی که در مورد صمد نیکخواه بهرامی مطرح می‌شود، گفت: صمد قطعا با مهرام خواهد بود و این موضوع پیش از رفتن او به چین هم مشخص شده بود. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم صمد با ما قرارداد دارد و او نسبت به مهرام تعصب دارد و اگر من به صمد بگویم که به او احتیاج دارم قطعا جایی نخواهد رفت. او کاپیتان مهرام است و من افتخار می‌کنم که بیش از 10 سال با وی کار کردم.

 



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:59 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم مهرام با خاطرات ناخوشایندی از سال قبل به زنجان سفر کرد. مهرامی ها سال قبل با برخی اتفاقات در طول بازی و اعتراض به قضاوت داوران، زمین بازی را ترک کرده و باخت فنی گرفتند.

هر چند تیم تهرانی در نیم فصل اول هم زنجان را شکست داده بود اما جبران بازی سال قبل با بازگشت به زنجان و پیروزی مقابل این تیم در خانه حریف ممکن بود که این اتفاق با نتیجه 66 بر 59 رقم خورد.

2امتیاز در کوارتر دوم


تیم زنجانی در حالی که کوارتر اول را با نتیجه 25 بر 11 واگذار کرده بود در دو دقیقه به پایان نیمه، بازی را 27-27 مساوی کرد. در این دقایق ابتدا سامان ویسی و سپس بازیکن بومی زنجان با دو پرتاب 3 امتیازی برد میزبان را در نیمه اول با نتیجه 33 بر 27 برنده کردند.

مهرامی ها در کوارتر دوم بازی تنها موفق به کسب 2 امتیاز شدند. با این وجود در نیمه دوم این نتیجه را جبران کرده و برد هفت امتیازی خود را رقم زدند.

5 خطایی ها


سامان ویسی و وارتان بیدروسیان از تیم زنجان و سعید داورپناه و موسی نبی پور از مهرام در دقایق پایانی 5 خطایی شدند و در حالی که داور سوت پایان بازی را با برد مهرام زد،
تماشاگران زنجانی میان خود نارنجکی دستی را پرتاب کردند و برخوردی هم میان یکی از اعضای کادرفنی زنجان با بازیکنان سال قبل این تیم در مهرام پیش آمد.

سعید داورپناه، ‌محمد اوجاقی و آرمان زنگنه بازیکنان سابق همیاری در ترکیب زنجان بودند که داورپناه و زنگنه قصد رفتن به سمت زنجانی ها را با توجه به برخی صحبتها از طرف مقابل داشتند اما با کنترل از سوی نیمکت، به رختکن هدایت شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : mahdi

یک وب‌سایت ورزشی آمریکا در گزارشی به وضعیت رو به رشد ارسلان کاظمی در لیگ ایران اشاره کرده و گفته که او بازیکنی است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

65454511.jpg

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ارسلان کاظمی که در مراسم درفت NBA توسط تیم فیلادلفیا انتخاب شد حالا با حضور در لیگ برتر ایران به دنبال کسب تجربه است تا شاید بتواند دوباره راهی بهترین لیگ بسکتبال دنیا شود و به آرزویش که بازی در این مسابقات است برسد. یک وب‌سایت آمریکایی در گزارشی به وضعیت ارسلان کاظمی اشاره و تاکید کرده که ارسلان همان مهره‌ای است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

 

در این گزارش آمده است:

 

یکی از بسکتبالیست‌های خوب آسیا همیشه منتظر است تا نشان دهد چرا در لیگ بسکتبال NBA نامی برای خود دست و پا کرده است. خیر! او از بسکتبال چین نیست بلکه ارسلان کاظمی ملی‌پوش ایرانی است که در این فصل برای پتروشیمی بندرامام به میدان می‌رود؛ بازیکنی که توسط فیلادلفیا در مراسم درفت NBA انتخاب شد.

 

ارسلان کاظمی در لیگ بسکتبال ایران با پیراهن پتروشیمی به میدان می‌رود و فصلی پرتجربه را پشت سر می‌گذارد. او که هم‌اکنون در لیگ برتر ایران و یکی از بهترین لیگ‌های آسیا مشغول به کار است در اکثر بازی‌ها دبل دبل می‌کند. او این روزها برای پتروشیمی به میدان می‌رود اما در صورتی که فیلادلفیا به او نیاز داشته باشد با یک همکاری سریع راهی NBA می‌شود تا برای فصل آینده به تیمش کمک کند.

 

ارسلان کاظمی در این فصل دبل دبل های زیادی انجام داده و تاثیر گذار است. بهترین امتیازآور پتروشیمی نیست اما همیشه کاری را در زمین انجام می دهد که تیمش نیاز دارد و او می‌داند بهترین است. حالا او یکی از بهترین ریباندرهای لیگ ایران است؛ همیشه به اندازه امتیازهایی که کسب می کند ریباند دارد. او در پایان نیم‌فصل نخست لیگ ایران میانگین 13 امتیاز، 12.3 ریباند، 2.1 توپ‌ربایی، 1.6 پاس منجربه گل و یک بلاک شات برای خود ثبت کرده‌است و تنها چیزی که او باید بیشتر بر آنها تمرکز کند شوت‌ها و امتیازآوری‌اش است. میانگین پرتاب‌های موفق او 57 درصد بوده که نیاز به رشد و تقویت دارد.

 

با اینکه او تا کنون 10 بازی برای پتروشیمی انجام داده اما تجربه ای بدست آورده که مطمئنا روی نیمکت‌های NBA بدست نمی‌آورد. پتروشیمی هم‌اکنون صدرنشین لیگ است و کاظمی نقش بسیار بزرگی دراین قدرتنمایی پتروشیمی داشته. حالا کاظمی به بازیکنی تبدیل شده که می‌تواند در فصل آینده بازیکن جایگزین خوبی برای فیلادلفیا شود. او هم‌اکنون عملکرد بسیار بهتری نسبت به لیگ تابستانی فیلادلفیا داشته و در پتروشیمی نمایشی ایده‌آل دارد.

 

سطح کیفی لیگ ایران به اندازه NBA نیست اما لیگ برتر ایران جایی است که سطح خوبی از بسکتبال دارد و با حضور بازیکنان خارجی خوب فرصتی برای رشد ارسلان کاظمی است؛ فرصتی که به مراتب بهتر از دی‌لیگ آمریکاست. ارسلان کاظمی دقیقا همان چیزی است که فیلادلفیا در این فصل به آن نیاز دارد؛‌ کسی که وارد زمین شود، ریباند کند و امتیاز بگیرد.



تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:54 | نویسنده : mahdi

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه ادامه پیدا کرد که در یکی از این بازی‌ها تیم های دالاس موریکس و نیویورک نیکس در حضور 19 هزار و 892 سالن "امریکن ایرلاینز سنتر" شهر دالاس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم نیویورک با حساب 92 بر 80 میزبان قدرتمند خود را شکست داد. این بازی به نوعی تقابل "درک نوویتزکی" و "کارملو آنتونی" فورواردهای سرشناس دو تیم بود که در نهایت با برتری ملی پوش "آنتونی" خاتمه یافت. این بازیکن 19، 7 ریباند و 5 پاس گل را به نام خود ثبت کرد اما "نوویتزکی" 213 سانتیمتری با 18 امتیاز به کار خود پایان داد.

پرتاب کارملو آنتونی در نمایی از بازی امروز دالاس و نیویروک



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد